2009年11月10日 星期二

沒方法,要轉用Blogspot

大家明白咩事,不詳述了,唔係好識用,有無人教我?點插表情?

13 則留言:

  1. Welcome to blogspot! I hate YAXXX blog so much.

    The following link works for me.

    http://mltan100.blogspot.com/2008/02/use-emoticon-on-blogger-blog.html

    回覆刪除
  2. 恭賀戰神喬遷之喜 !
    我唔知Y!BLOG發生咩事喎.....因為冇去好耐....好像是有好多spam留言.
    這裏是不玩"分類"的, Google嘛, 是用label(標籤)的, 一篇文可以有多個label.

    回覆刪除
  3. 但我見自在兄有分類嘅? 點整?

    回覆刪除
  4. 我只不過換了個名相, 實質是標籤來的. ^_^

    回覆刪除
  5. 我啱啱先返黎..就遇到呢個垃圾問題..
    我都諗緊轉...
    但人地話sina都係同一問題...
    嗯..好像除非離開地球..否則繼續會比spam所纏..
    我先祝你喬遷之喜..再慢慢觀察..
    若你這個blog能躱過spam..我都開番個..wakakakakaa
    btw..我是紅蕃公主1...wakakakakaa

    回覆刪除
  6. 哇..我打左一大段野..好似唔見左.....

    回覆刪除
  7. 現在內容管制呀,我睇完ok 先出得街,你開 blogspot 呀,我想睇你兩隻兔仔呀,好掛住佢地

    回覆刪除
  8. 戰神兄也搬來了...祝新舖開張大吉!

    內容管制??

    i love this game

    回覆刪除
  9. 係呀,嗰邊俾人炸到七彩........ 故這裏要意見管制,防止同類情況再出現

    回覆刪除
  10. 我都想知點解YBlog出現咁多空殼網誌留言.因為我的都有這問題.

    回覆刪除